Startsidan  Alla inlägg  

Regniga Götet, nej tack!

Visst uppdateringen har sugit en hel del nu men vad ska man göra om man inte har något att/har tid för att skriva..? I alla fall tänkte jag vara snäll och uppdatera ändå, fastän att det kanske inte är jätte intressant, så här kommer en bild på en jacka jag har köpt nyligen. I kinda fell in love... så det gick min månadspeng till, lite lagom pinsamt när man ska betala en sallad för 69 kr och kortet inte funkar, men någon gång är det min tur att bli rik...
Asså förlåt mig men jag tycker inte att Idol är kul längre, är det okej att tröttna på det efter 4,5 år? Har inte ens koll på hur många år det har gått. Så varje tisdag, onsdag, torsdagskväll (eller när det nu går) vet ni vad jag inte gör.
Skärpan är underbar jag veet.
Zara - 549 kr

Kommentarer
Postat av: Dessi

AS NAIIIIZ jacka! hehehe BLING på halsbandet ;) :D <3

2010-09-16 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0