Startsidan  Alla inlägg  

I can't give you summer but I can try cheering

Jag tror att hela Sverige behöver uppmuntras, inte minst jag själv, efter som att min teori om att vintern snart är över inte verkar stämma. Idag vände det igen till minus grader utanför min dörr och att veta att man tyvärr är kvar här i Sverige i alla fall två år till är minst sagt deprimerande. därför har jag gjort en låtlista för er som behöver uppmuntras.

Okej så först och främst här vi Double Vision med 30H!3 och den här låten får mig att tänka på sommaren.

Och sen så har vi Need You med Travie McCoy och låten börjar lite segt men på refrängen kör de i gång.

Sedan har vi en låt som ger en go känsla. Denna hittar jag inte på youtube så den har jag tagit från min spotify lista.
You Love med Partillo productions vs zoro.

Okej, skratta inte nu men nästa låt är Larger than life med Backstreet Boys.
Även ifall du inte vill medge det så är den väldigt sprudlande på ett sätt.

Nästa låt blir man glad av deras skickligt valda melodi och sedan så är texten väldigt posetiv.

Sedan sist men inte minst har vi The Highstreet Allstars med Rock That Beat.
Jag blir i alla fall pepp av en sådan här låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0